صندلی داغ خانوم میرزایی
تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:صندلی,داغ, | 20:47 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

نفر بعدی خانوم میرزایی

به رگبار سوال ببندینش تا همه بفهمن که صندلی ما کم داغ نیس!

Gooooooooooooooo

خخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

رضاییان
ساعت11:36---10 مرداد 1393
سلام
1.تا حالا چندتا خواستگار داشتید؟
2. وسه هرکدوم ازبسر های کلاس یه صفت بنویس؟
3.چند روز روزه گرفتید؟
4. این ترم چند واحد افتادید؟
پاسخ:سلام ۱)این که رسما بیان خونه تا حالا نداشتم چون اخه خواهر بزرگ تر داشتم اما این که به مامانم گفته باشن یکی از پسر عموهام و پسر خالم و پسر دایم دوستا از همسایه هامون فکر کنم سه چارتا از فامیلای دورمون البته یکی از دوستای داداشم ۲)اقای رضاییان فکر کنم تو سوال خانم پاینده برا تمام بچه های کلاس یه صفت گفتم ببخشین که دوباره نمیگم خدایش خیلی زیاده ۳)تمامشو گرفتم به جز چن روز اخر اخه خرم اباد نبودم ۴)فقط فقط دارو رو...


مغولی
ساعت15:59---19 تير 1393
به نظرشماکدوم یک ازخانوماکلاس حاضرن برای حمایت ازکودکان سرطانی کچل کنن؟؟؟دوس دارین سرسفره عقدازهمسرایندتون چ زیرلفظی بگیرین؟؟؟سرگرمیتون توقاین بزرگ؟؟؟روزپدرواسه پدرتون جزجوراب چیزدیگه ای هم میخرین!!!؟؟
پاسخ:سلام ۱)من از باطن بچه ها خبر ندارم شاید خیلیا۲)اگه پسره اونی باشه که دوسش دارم یه شاخه گل که تو اون گل یه انگشتر باشه۳)خدایش دور هم جمع شیم تو حیاط یا اتاق چای بخوریم۴)فقط ادکلن تا حالا نشده جوراب بخرم


امید رضازاده
ساعت14:50---19 تير 1393
ادبیاتتون همچی بدم نیست.
پاسخ:مسخره نکنید دیگه؟؟؟؟!!!!!


مغولي
ساعت12:59---19 تير 1393

سلام خانوم ميرزايي...توخونتون لطيفه ي لري تعريف ميكنين واسه هم؟؟نقشتون توتئاترچ انعكاسي داشت بين دوستاتون؟؟؟چراخانوماتوكلاسمون گروه گروه هستن؟؟؟نظرتون درباره شخصيت خانوماباقري ومحمودي وبني اسدي اقايون خاوري وايزدي واميرحسين زاده.....
پاسخ:ا)پ ن پ جک خراسانی تعریف میکنیم٫یکی از سرگرمی هامونه۲)وای نمیدونید اون لحظه چه حالی داشتم از خدا و پیغمبر و امام ها کمک میخواستم که او لحظه نخندم دیدید اخرش هم خندیدم(خدایش بخاطر اون گروه که زحمتت کشیده بودن وایسادم)اتفاقا همه بچه ها خیلی دوس داشتن میگفتن قشنگ بود در ضمن دوستام میدونستن ما اون نقش هارو داریم براشون تازگی نداشتنداشت۳)اقای مغولی چه انتظارا٫نه بیا هر ۱۷نفر باهم باشیم سعی میکنیم تقریبا هم اتاقی ها همه با هم باشیم و ما تو خوابگاه همه باهم دور هم جمع میشیم میگیمو میخندیم۴)خانم باقری:.......خانم محمودی: ایشون واقعا باهاشون صحبت میکنی خیلی قشنگ به حرفات گوش میده ٫انتقاد پذیرن ٫ بااحساسا وخیلی از حرفارو که ناراحتش میکنه میشنفه تقریبا به رو خودش نمیاره اما میدونم از درون ناراحت میشن ولی یه خرده خودخواه هستن خانم بنی اسدی :واقعا مهربون و فهمیده و بافرهنگ هستن اقای خاوری:فکر میکنم دلشون پاک ٫خوش برخورد ٫دوس داره هرچی میدونه به همه بگن البته مربوط بخودشون یه کمم زیادی حرف میزنه اقای ایزدی:با توجه به چن رفتارش فکر کنم مهربون اما یه کم خشن٫قصد بی احترامی نداشت اما بعضی برخورداش واقعا بی احترامی بود و بامزه اقای حسین زاده:میدونم اگه خدا نکرده مشکلی برا دخترای دانشگاه پیش بیاد میتونن مثل یه مرد روشون حساب باز کرد و باغیرت



احمد
ساعت9:33---19 تير 1393
سلام
1. آیا تو امتحاناتتون تقلب کردین و اگه آره کدوم امتحانا؟
2. دوست دارین یک روز استاد دانشکده پرستاری قاین بشین؟!
پاسخ:سلام ۱)تا دلتون میخواد اناتومی و تاریخ با اقای خزایی-تغذیه اقای نوع پرست-فیزیو اقایان قریب و زنده دل-دارو خانم جمشیدی-زبان اقای ایزدی و.... ۲)نه من دوس دارم یه گل فروشی بزرگ با داداشم بزنیم اونجا کار کنیم و لذت ببریم


فائزه و محدثه
ساعت22:24---18 تير 1393
سلام دوسی .خسته سوالات نباشی
1.اولین بار که رفتیم حرم موقع گریت چه دعایی کردی؟2. اولین بار که منو دیدی درباره شخصیتم چی فکر کردی و حالاچی فکر می کنی؟3.دوست داشتی کی بودی که الان نیستی ؟4. ضایع شدن چه حالی داره؟5.اگه یه روزی صبح بلند بشی و از تخت بیای پایین ولی ببینی که جسمت هنوز رو تخت خوابیده(یعنی فوت کردی)چه کار می کنی؟6. یه جمله با این کلمات بساز :مرغ.بند کفش. دستشویی.خواستگاری.کاپشن.ماکارون
پاسخ:سلام دوستم:۱)بهترین دعا خیر دنیا و اخرت برا خودمو خونوادم۲)خدایش اولاش دچار شوک شده بوذن از خونواده دور واز همه دیرتر اومده بودن هیچی یادم نیس اما الان تو دختری باگذشت با همه ٫کمک همه میکنی یادته امتحان زبان بااینکه خودت نخونده بودی اومدی کمکم وخییییلی جاها(مرررسی)٫با احساسو باحال و خوش خنده جز چن نفری تو کلاس که بودن باهات واقعا خوش میگذره دوستم۳)همین که هستم خوبه اما دوس دارم یه سری چیزارو داشته باشم یه سری نه٫قیافمم دوس دارم شبیه ترانه علیدوستی باشه۴)بستگی داره اگه همراه توهین باشه خییییلی حالن بد میشه تا دوهفته تو فکر میرم غیر از این میخندم یعنی اتفاقی نیوفتاده ۵)بیشتر بخاطر خونوادن مخصوصا مامانم که خیلی ناراحت میشن ناراحت میشم۷)ای بابا تو که میدونی من ادبیاتم واقعا خرابه (چه سوال سختی)باشه جواب میدم اما یه جمله نیس:یه پسره با کاپشن قرمز بعد از مراسم خواستگاری که بند کفششو نبسته بود رفت دستشویی یه دفه یه مرغ پرید جلوش از ترس ماکرانی که ظهر خورده بود بالا اورد.
پاسخ: ایول بابا جمله ی اخری خیلی باحال بود


f.ahmadi
ساعت19:04---18 تير 1393

ب نظرم اگر صندلی داغت بیاد پست ثابت بهترها...دو ساعته دنبالش میگردم دیگه بره صفحه بد ک خیلی خنده دار میشه.
.
آخه
دوس داری چ سوالی ازت بپرسم??بهترین و بدترین خاطرت با من???چند بار بهم دروغ گفتی???
وقتی الهه غفوریان انتقالی گرف حست??
وقتی من??
وقتی آقای ایزدی???
اگر کس دیگه ای انتقالی گرفته هم بگو....
سه تا آرزو واسه ما سه تا.....
پاسخ:سلام فهیم جونم کاملا موافقم باهات حالا مگه اقای ثابتی کاری کنن.....۱) خاطرات خوب که زیاد داریم رفتیم خونه عالمه بعدش رفتیم پارک جنگی شوهر عالمه هم بودن وااای خیلی خوش گذشت..خدایش فهیم جونم تو خیلی انرزی داشتی ماها خیلی جاها میرفتیم اما الان چی٫ این که زود قهر میردی رواعصابم بود یادته رفتم پارک هندونه خریده بودیم قهر کردی... ۲)دروغ شاید اما چیزای رو بهت نگفتم ۳)فکر میکردم دیگه نبینمش ازارم میداد اخه واقعا دختری مهربون و دوس داشتنی بود خداکنه امسال بهترین رشته و بهترین شهر قبول شه۴) تو که واااااااای از تابستونش داشتم غصه میخوردم فهیم واقعا جات خییییلی خالیه۵) اولش ناراحت بودم فکر میکردم جای خالیشون تو کلاس احساس میشه اما...۶) دلم برا اسیه جونم تنگ شده و ارزو میکنم انتقالیش دایم شه ۷)به سلامت درستو تموم کنی یه همسر مهربون و به راحتی سر کار بری.اااااامین


پاسخ: سلام خانوم احمدی ایده ی خوبیه از دفعه ی آینده میاد پست ثابت مرسی که سر میزنین


ثابتی
ساعت16:17---17 تير 1393
خانوم میرزایی این چه وضعشه
چن جا نقطه چین گذاشتین و یکی دو جا گفتین که نمیتونین بگین!!!!!!!!
مثلا صندلی داغ هستا
پاسخ:باشه میگم ۱)سال۹۲ از همون یه هفته اول بعد دانشگاه با بعضی بچه ها مخصوصا بعضی پسرا مشکل پیدا کردم واقعا حالم خیلی خراب بود و حتی بعضیا خواستن میونم با بعضی دوستام خراب کنن حتی به رو خودمم نیوردم تابستونش بخاطر ازدواج ناموفق خواهرم ٫کار بنایی بعد پاییزم مامانم بیمارستان بستری بودن همچنین خواهرم خییییلی حالشون خراب بود و به کما رفتن داداشم و مشکلاتی که ترم دو دوستام و مخصوصا خودم با بچه های داشتم فقط برا این که میخواستم برم خونه.....بازم بگم اقای ثابتی
پاسخ: وای خانوم میرزایی بسه بیشتر نگین که اشکم در اومد :(


abbas
ساعت10:49---17 تير 1393
پارسو خوب اومدی...

پاسخ:بهش برسی...


فرحناز و الهام
ساعت3:24---17 تير 1393
15)یه ویژگی خوب برا تمام بچه ها16)به هر کدوم از بچه ها چه ماشینی میاد
پاسخ:خانم ها:زهرا:بامعرفت سارا: راز دار ندا:دلسوز فرحناز: بادرک افسانه یزدان شناس لاخی:مهمان نواز(بهترین خاطراتمون تو باغ خانم لاخی)نسرین:دل پاک عالمه:بافرهنگ نیلو:دست ودلباز عاطفه:باحال و پایه برا هر کاری ریحانه: خوش برخورد کبری: امانت دار مریم:با پشتکار الهام :با ذوق به حرفات گوش میده فائزه:باجنبه سارا.ش: بانظم و هنرمند نرگس:دل پاک و انتقاد پذیر اقایون:خزایی:خوش اخلاق ثابتی:قدر شناس قریب:مهربون حصاری:پشتکار بالا داوری:کاریو تلاش گر رضاییان:منظم کاری با کار دیگران نداره دستجردی:با ارامشو صبور لطفی:بیخیال نوع پرست دس و دلباز مغولی:بامزه خاوری:با سلیقه رضازاده: باهوشو هنرمند و زنده دل:بااحساس
وای بچه ها مردم اینقد فکر کردم اما فکر کنم ماشینی که به اکثر دخترا میان ۲۰۶ ومزدا3باشه و به پسرا پژو پارسو سمند و پارادو(به خاطر قد بعضیا از خانم ها و اقایون) اما به خودم مطمئنا مزدا3


فرحناز والهام
ساعت0:33---17 تير 1393
8.اگه جورابت سوراخ باشه ولی سوراخش معلوم نباشه بازم میپوشیش یامیندازیش دور 9.باکدوم یکی از بچه های کلاس بعداز فارغ التحصیلی رابطتو ادامه میدی 10.چیزی تو زندگیت هست که ازش ناراضی باشی 11.به نظرت کدوم یکی ازبچه های کلاس دراینده پول دارتر میشه 12.بزرگترین تفریح زندگیت 13.اگه قرارباشه خدایکی ازجمله هاتو براورده کنه اون جمله چیه 14.واسه هرکدوم از ترینا یه دخترو یه پسربگو(خوش اخلاق ترین غایب ترین/منظورم توپیچوندن کلاساست/ درس خون ترین فعال ترین شلوغ ترین)
پاسخ:۸)معلومه میپوشمش۹)از طرف من با همه ٫بستگی داره به طرفم الان بعضی از بچه ها به زور جواب پیاماتو میدن ۱۰)من تو زندگیم به هر چی خواستم رسیدم بجز....۱۱)با توجه به نقشه های تو ذهنم فکر کنم خودم و اقای خاوری۱۲)از درخت میوه بچینم۱۳)خیر دنیا و اخرت برا خودمو خونوادم۱۴)خوش اخلاق تو دخترا زیادن فرحناز٫دوتا ساراها٫فائزه٫ریحانه٫عالمه و...خزایی---خودم و ثابتی---جمشیدی٫حصاری---دهقان٫خاوری---شفیق٫خاوری و مغولی


فرحناز والهام
ساعت0:21---17 تير 1393
سلام گلم ببخشید دیر اومدیم،،منوالهام میخواییم سوالامونو باهم بپرسیم واسه همین یه ذره زیاده،،خوشحالیم به عنوان اولین دختر تونشستی رو سندلی داق،،وامااا سوالات...1.باتوجه به اینکه به نجوم علاقه داری اگه توزمین نبودی دوس داشتی تو کدوم سیاره زندگی کنی 2.بهترین هدیه ای که گرفتی چی بوده واز کی 3.نظرت درباره سوسک چیه 4.به نظرت کدوم یکی از بچه های کلاس زودترمیره خونه بخت(البته به جز عقد کرده ها) 5.رکورد حرف زدنت تاحالا چن دقیقه بوده 6.بهترین خاطره خوابگاه 7.بزرگترین سوتی زندگیت
پاسخ:سلام بر دوستان عزیز٫خواهش میکنم ۱)زحل هر چن میدونم نمیشه توش زندگی کرد۲)عروسک از داداشم اخه اولین عروسکی بود که داشتم۳)نمیدونم چرا خودم برم طرف سوسک نمیترسم اما اون که میاد واااای۴)از پسرا اقای لطفی از دخترا خانم پاینده یا خانم دهقان۵) کار از دقیقه گذشته فکر کنم ۵یا۶ساعت۶)ترم اول بود جریان خواستگاری حالا بعدا با جزییات میگم اخه شاید بچه ها دوس نداشته باشن بگم۷)کلی سوتی دادم حالا کدومشونو بگم٫یه بار مثلا تو خیابون داشتم یه کاغذ و میخوندم دیگه اصلا جلومو ندیدم تو نگو یه سنگ بزرگ جلوم پام گیر کرد سه پشتک خوردم وااای کلی پسرم اونجا بود سیر و دل بهم خندیدن اگه خواهرم باهام نبود اب میشدم میرفتم تو زمین


خزایی
ساعت19:16---16 تير 1393
سلام
بدترین و بهترین اتفاق زندگیتون چیه؟
بالاخره دیه گرفتین؟
فرقتون با بقیه خانوما چیه که همه پسرا باهاتون خوبن و مشکلی باهاتون ندارن؟
پاسخ:سلام بدترین مربوط به سال۹۲اما نمیتونم بگم و بهترینم قبول شدن دانشگاه اونم تو خراسان بعداز اتفاقی که برا خانوم های شاهانی و میری افتاد تصمیم دارم بگیرم عذاب وجدانم ندازم اخه پسره سو سابقه داره٫البته هنوز دادگاه تشکیل نشده هیچ فرقی نمیبینم٫فکر کردم این چهار سال یکی از بهترین دوران زندگیم نمی ارزه با کینه خرابش کنم سعی کردم گذشته ها رو فراموش کنم اینجوری هم خودم هم اطرافیانم ارامش دارن


سارا
ساعت1:14---16 تير 1393
1.اگه ميتونستي نوع مرگت انتخاب كني دوست داشتي چه جوري بميري2.دلت واسه كي خيلي تنگ ميشه3.اگه دوباره به دنيا ميومدي چه كاري رو انجام ميدادي چه كاري انجام نميدادي3.خداييش كي بهتر از من به حرفات گوش ميده و دركت ميكنه
پاسخ:۱)هر جور باشه فقط توسط خرس خورده نشم اخه بدترین خوابام اینه که خرس منو میخوره٫البته دوس دارم قبلش توبه کرده باشم۲)همه بچه های کلاس مخصوصا بچه های اتاق مخصوص تر ندا جونم ۳)میرفتم رشته ریاضی تا خانم مهندس میشدم٫اینو نمیتونم بگم واقعا معذرت چون حتی فکرشم ازارم میده۴)فدات بشم اخه بعضی وقتا در مورد موضوعی تکراری حرف میزنم احساس میکنم ناراحت میشی


قریب
ساعت20:07---15 تير 1393
یک ارزو برای همه ی بچه های کلاس در یک جمله؟
پاسخ:بهترین ازدواج که خیر دنیا و اخرت در اون باشه...ایشاا...


ثابتی
ساعت13:15---15 تير 1393

سلام خانوم میرزایی
1-واقعا حاج خانوم هستید!
2-تا حالا چند تا دروغ گفتی؟بزرگترینشون چی بوده؟
3-اولین باری که دانشگاه رو دیدی چه حسی داشتی؟
4-اگر قرار باشه به رحمت خدا بری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی چیزی هست که به خاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری؟(ببخشید که طرز پرسیدنم ناجور بور اخه جملمو قشنگ تر از این نتونستم بکنم)
5-اگه از عزیزانتون قرار باشه فقطیک نفر باهاتون بمونه اون یه نفر کیه؟چرا؟
پاسخ:سلام ۱)بله۲)وقتی مجبور میشم٫به خونوادم گفتم قاین با انتقالیم موافقت نکرده درصورتی که هنوز درخواست انتقالی ندادم ۳)خدایش وقی برا ثبتنام بیرجند رفتم تو دل خودم گفتم چقد کوچیکه دیگه فکر کن قاینو دیدم چه فکری کردم ۴)خواهش میکنم٫اره کسی رو که دوسش دارم٫ الانم دوس دارم بدونه که دوسش دارم اما میترسم با گفتنم از خودم دورش کنم یا ذهنیت مثبتی از ایشون تو ذهنم دارم از بین بره یا ... (امیدوارم جنبه داشته باشین) ۵)مامانم چون واقعا کنارش ارامش دارم واقعام تنها کسی منو بخاطر خودم دوس داره و صلاحمو میخواد 



ندا
ساعت11:18---15 تير 1393

قشنگترین آرزوت برای این افراد :
خانم ها1.زهرا2.کبری3.مهناز4.سارا5.فرحناز 6.نیلو7.فائزه8.الهام9.خودم
آقایون:10.آقای خاوری11.آقای داوری12.آقای حصاری13.آقای نوع پرست14.آقای مغولی15.آقای ثابتی16.آقای خزایی

پاسخ:نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم موفقیت٫سلامتی٫ایمان٫ارامش٫تحمل سختی٫امیدواری و همسر دلخواه نصیب همه بشه.


پاسخ:زهرا:ملاقات با خواننده مورد علاقه (ارمین) کبری:رفتن به مکه مهناز:رسیدن به بهمن سارا:استاد دانشگاه بشن فرحناز:قبولی در ارشد نیلو:هر ارزوی که خودش دوس داره فائزه:شاگرد اول بشه البته قبولی در ارشد الهام:تو یکی از هنراش موفق بشن ندا: تو قاین بهت خوش بگذره خاوری:چن شعبه مغازه تو مشهد داوری:سربلندی تو روستاشون حصاری:موفقیت تو مقاطع بالاتر نوع پرست: مثل پدشون راننده ماهر مغولی:هر چی خودشون ارزو میکنن ثابتی: توان و نیرو به پدرشون تو کارا که نیازی به پسرشون که از ایشون دورن نباشه خزایی: پول دار بشن


ندا
ساعت10:57---15 تير 1393
هرکدوم از ژانرای زیر به کدوم یکی از بچه های کلاس میان؟؟؟ (یه پسر و یه دختر)
1.تاریخی:
2.درام:
3.اکشن:
4.وسترن:
5.ترسناک:
6.تخیلی:
7.علمی:
پاسخ:۱)خانم مومنی و نمیدونم۲)اقای زنده دل و نمیدونم۳و۴)نمیدونم چی بگم فکر کنم اقای رضاییان خشن ترین باشه۵)نداریم۶)فکر کنم خودم باشم۷)خانم جمشیدی


ندا
ساعت10:48---15 تير 1393
1.اگه ساعت ارنولد داشتی کدوم لحظه زندگیتو نگه میداشتی؟
2.قورباغه یا غورباغه یا قورباقه یا گورباغه؟(تقلب نکن همین هلآن بگو)
3.بچه بودی توی دوستات چند درصد جنس مخالف بود؟
4.یه جمله قشنگ به لهجه ی خودت؟
5.اگر بخواهیم شکنجه ات بدهیم چه راهی پیشنهاد میدی؟؟
پاسخ:۱)تا الان اتفاقی نیوفتاده که دوس داشته باشم نگه دارم اما دوس دارم جای که احساس ترس کردم نگه دارمو فرار کنم ۲)قورباغه(خدایش) ۳)صمیمی ترین دوسم قبل از اینکه مدرسه برم اسمش مهدی بود بعدش خونمون جابجا شد دیگه بقیه دوستام دختر بودن ۴)هر مای هر مچی له براوورم اخر داووارون مارینه سرم(همواره میایی و میری در برابرم میترسم اخر منو گرفتار مصیبت کنی) ۵)اهنگ لری بذاری دس و پامو ببندی(شوخی کردم)اطرافیانم بهم اعتماد نداشته باشن در صورتی میدونن اهل خیانت نیستم


زهرا
ساعت0:08---15 تير 1393
۶)دلت بگیره چیکار میکنی؟

۷)دلت میخواد روی صندلی داغ بعدی کی بشینه که بتونی به حسابش برسی؟

۸)یه آهنگ که تو رو یاد بچگیت میندازه؟

۹)دوست داری با چه چور همسری ازدواج کنی توضیح مختصر ...؟
پاسخ:۶)میرم زیر اسمون با خدا حرف میزنم و بعضی وقتا صحیفه سجادیه یا میرم بیرون پارک... ۷)فرقی نمیکنه اما دوس دارم از پسرا باشن ۸)اهنگ های اندی مخصوصا اره اره.. ۹)ترجیحا پوستش سبزه باشه اخلاق:مهربون دسدلباز روابط اجتماعیش خوب ٫اهل دوس دختر این جور چیزا نباشه٫باحال و شوخ و نماز خون...بسه یا دوباره بگم


زهرا
ساعت0:04---15 تير 1393
۱)بیشتر دوس داری با کدوم از دخترای کلاس دردو دل کنی دلت میخوادو بعدش پشیمون نشی؟
۲)دوستات چقدر برات اهمیت دارن؟
۳)از کدوم اخلاقم بدت میاد؟
۴)اگه بهم بخوای كادو بدی چی میدی؟
۵)چی رو هرگز حاضر نیستی تو زندگی ات با کسی تقسیم کنی؟
۶)
پاسخ:۱)اولش فرحناز بعد توتو و سارا ۲)به اندازه ای که حتی یه بار هم درخواست انتقالی ندادم فقط بخاطر شما ۳)بعضی وقتا خیلی تند باهام برخورد میکنی فکر نمیکنی که باهم دوستیم اما با این حال یکی از بهترین دوستامی عزیزم ۴)میدونم از عطر خوشد میاد ۵)عشقم ٫کسی رو که دوستش دارم ۴)


abbas
ساعت11:40---13 تير 1393
سلام
1.خانم میرزایی یه بیوگرافی از خودتون؟
2.بزرگترین ارزوت؟
3.چرا بارسلونا؟چرا استقلال؟
4.اگه پرستاری قبول نشده بودی چی میخوندی؟
5.چه چیزی باعث ناراحتی ازرده خاطرت میشه؟
6.چی مهم تره و چرا:1) رفتن حج 2)سیر کردن شکم یه گرسنه
7.بزرگترین سختی که کشیدی چی بوده؟
8.عاقا تو دانشکده کسی رو دوست داری؟واس ازدواج؟
خان میرزایی بدون شک و شبهه جواب بدین؟ممنون
پاسخ:سلام متولد ۳۱شهریور۷۲ هستم در بیمارستان عشایر خرم اباد متولد شدم پنجتا خواهر دارم دوتا داداش منم فرزند هفتم البته اختلاف سنی بزرگ تا کوچیک ۱۲ساله بابام مغازه داره و مامانم خونه دار ۲)خیر دنیا و اخرت برا خودمو خونوادم دوس دارم خواهرامو داداشام با اونای که دوس دارن ازدواج کننو خوش بخت بشن و هیچ وقت فقیر و محتاج ناکس نشیم ۳)بارسا رو بیشتر بخاطر رونالدینیو دوس دارم و استقلال بخاطر یکی از دوستام که خیلی دوسش دارم و واقعام عاشق استقلال... ۴)من از اول دوس نداشتم رشته تجربی برم عاشق ریاضی و فیزیک بودم اما به اجبار خونواده ٫چون تو شهر ما فقط بازار کار رشته های علوم پزشکی خوبه ٫دوس داشتم هوا و فضا علم نجوم بخونم چون واقعا عاشق اسمونم ۵)بی احترامی-کسی فکر کنه ساده ام بخواد سواستفاده کنه-قهری و دشمنی ۶)در شرایطش قرار گرفتم حج قبول کردمو رفتم شاید اونجا هم اختیار دس خونوادم بوده ۷)فقط همینو میتونم بگم سال۹۲بدترین سال برا خودمو خونوادم بوده هر چند که اسفند ماه با تولد اولین نومون به سلامت تموم شد ۸)یکی از مهمترین تصمیمای زندگیم با همه خوب باشم و همه رو دوس داشته باشم٫تا زمانی که کسی واقعا منو دوس نداشته باشه و بهم ثابت نکنه سعی میکنم به کسی دلبسته نشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار